نت اهنگ عروسکی

موسیقی (نت)
نت کیبورد
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران موزیک و آدرس note-music.LoXBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نام آهنگ: عروسک

خواننده: اندی

پیش در آمدA: (دو# دو# رر رمی ر دو# لا# لا لا دو# دو# دو# ر دو# لا# لا)۲مرتبه

(لا لا# دو# لا لا# لا لا# دو# لا) 2 مرتبه (سل # لا لا# لا# لا# لا# لا لا# دو# لا)2م

B:(ر می فا ر سل فا می ر دو# ر می دو# ر دو# لا# لا) 2م

C:(لا لا# دو# لا لا# لا# دو# لا لا لا# دو# لا لا# لا# دو# لا ( سل# لا لا# لا# لا# لا# لا#دو#لا)2م)2م

عروسکی عروسکی تو خوشکل و با نمکی واسه دل عاشقم تکی

عروسکی عروسکی قشنگ تر از شاپرکی واسه دل عاشقم تکی

D:تکرار قسمت B

E:ر ررر رردو# لا# ررر رر رردو#لا# رررمی رر دو# لا# رررر رر دو# لا#

مجنون عشق تو منم واسه تو به صحرا می زنم دختر رویایی تویی اون گل صحرایی تویی

(لا لا#دو# لا لا#لا#دو#لا سل# لالا# لا# لا# لا#دو#لا)2م

دیوونتم دیوونتم همیشه در بهونتم

عزیز من عزیز من آتیش به قلب من نزن

F:تکرار قسمت C

G:(رر رمی ر دو# لا# دو# دو# دو# ردو# لا# لا)2م ر می ر دو# لا# دو# ر دو# لا# لا لا# لا

H:(ررر رر رردو#لا# دو# دو# دو# دو# دو# دو# دو#لا# لا)2م

دلم و به هیچ کس نمی دم دلت و دیگه پس نمی دم

نه دیگه من عاقل نمی شم من جدا از این دل نمی شم

رر دو#لا# لا ردو#لا# دو# دو#لا# لا دو# لا# لا رر دو#لا# ردو#لا# دو# دو#لا# لا دو# لا# لا

دستتو بده بدستم که عاشق توهستم به جز تو نازنینم دل به کسی نبستم

I:تکرار قسمت C ←A←B

J: ر ررر رردو# لا# ررر رر رردو#لا# رررمی رر دو# لا# رررر رر دو# لا#

مجنون عشق تو منم واسه تو به صحرا می زنم دختر رویایی تویی اون گل صحرایی تویی

(لا لا#دو# لا لا#لا#دو#لا سل# لالا# لا# لا# لا#دو#لا)2م

چه آتیشی چه آتیشی عروس ناز من می شی

بگو نگار من می شی عشق موندگار من می شی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1398برچسب:, ] [ 1:7 بعد از ظهر ] [ saeed ejazi ]
About
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 67781
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

کد آهنگ های مرتضی پاشایی


فور یو چت